KKK




Kas piletite välja printimine on vajalik?

Ei, säästa loodust ja jäta pilet printimata.

Pileteid saate esitada sündmuse piletikontrollis oma nutiseadmest, kus skaneeritakse piletil olev ruutkoodistik. Piletite printimisel ja hoiustamisel veenduge, et piletil olev ruutkood ei saaks kahjustada.

 

Piletid ei saabunud emailile

Mida teha kui piletid ei ole saabunud e-posti aadressile? 

Piletid peaksid saabuma sisestatud e-posti aadressile koheselt pärast ostu sooritamist, ühtlasi on piletid alla laaditavad kohe pärast makse sooritamist "tagasi kaupmehe juurde" suundudes. Juhul kui piletid ei ole 3 tunni möödumisel ostust saabunud sisestatud e-posti aadressile, teavitage sellest meie kliendituge e-posti aadressil klienditugi@silverticket.eu  lisades kaasa maksekorralduse koopia, nii leiame teie soetatud piletid kiiremini üles.  


Kas pileteid saab vahetada või tagasi müüa?

Pileteid ei vahetata ümber ega osteta tagasi juhul kui ei ole teavitatud teisiti. Täpsema informatsiooni leiate meie kliendilepingu tingimustest.



Kuidas saan piletite ostmise kohta arve?

Arve on leitav soetatud piletite lõpus.


Kas pileteid on võimalik soetada ka ülekandega?

10 ja enama pileti korraga ostmisel väljastame arve ning pileteid on võimalik soetada ka arve alusel, tasudes nende eest ülekandega.